Nancy Rademaker

Als internationale keynote spreker deelt Nancy Rademaker graag haar persoonlijke ervaringen, rechtstreeks vanuit die plekken op de wereld waar technologie onze toekomst vormgeeft. Nancy heeft meer dan 20 jaar ervaring in IT en de manier waarop technologie de maatschappij heeft veranderd en nog steeds verandert. Ze deelt graag haar passie voor technologie en combineert de waardevolle ‘inside’ informatie met haar ervaring in training en onderwijs. Haar enthousiasme voor mensen en ‘customer-centric’ strategieën is groot en ze houdt ervan om de nadruk te leggen op hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt en hoe het hen helpt om kennis te delen, creatief te zijn en te willen innoveren.
Nancy Rademaker Zorgsprekers

Topics waar Nancy Rademaker over spreekt

Nancy Rademaker is een zeer gewaardeerd internationale spreker en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity, employee engagement, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.

Onderwerpen Nancy Rademaker

Nancy Rademaker is een zeer gewaardeerd internationale spreker en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity, employee engagement, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.

Niets is belangrijker voor ons dan onze gezondheid en het is juist de gezondheidszorg die volledig wordt geherdefinieerd door technologie.

In 2016 voegde ze zich bij nexxworks als partner. Nancy reist sindsdien met business leaders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley, Shanghai, Shenzhen, Berlijn,… en gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en waardevolle input voor haar keynotes, waarmee ze de inhoud en de voorbeelden continu afstemt op de meest recente technologieën, ontwikkelingen en disruptieve nieuwe businessmodellen.

Patiëntgerichte zorg is de toekomst

In het Nieuwe Normaal is ons gedrag als mens, mede door de komst van het digitale, enorm veranderd. Wij hebben als het ware nieuwe karaktereigenschappen ontwikkeld die andere eisen stellen aan bedrijven in het algemeen, en de gezondheidszorg in het bijzonder. De drijvende kracht achter de veranderingen in deze sector is niet langer de arts, maar de patiënt. De patiënt die zijn eigen gezondheid en behandeling steeds meer in eigen hand neemt, daarbij geholpen door de beschikbare technologie. Platformen, wearables, Big Data en Artificiële Intelligentie zorgen daarnaast ook voor betere diagnose, medicatie en monitoring.

In onze huidige, hyper-verbonden wereld, is een nieuwe mindset binnen gezondheidsorganisaties essentieel. Een waarbij de patiënt centraal wordt gesteld en de strategie opnieuw wordt bepaald, met een grote wendbaarheid als eerste prioriteit. Een drastische cultuurverandering is onvermijdelijk. Diverse technologieën kunnen gezamenlijk worden ingezet om de volledige ‘experience’ van patiënten en professionals naar een next level te brengen.

Soortgelijke sprekers

Van wetenschappers tot (oud)topsporters, van BN’ers tot ervaringsdeskundigen. Zorgsprekers heeft een breed aanbod. Iedere spreker brengt met passie en bevlogenheid kennis en inzichten over op het publiek, binnen de rol die u zoekt.

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

We sturen iedere maand een informatieve nieuwsbrief over al onze sprekers en events. In de nieuwsbrief bieden we ook vaak leuke acties!

Schrijf je hiernaast in om op de hoogte blijven van alle updates.

Zorgspreker boeken

Selecteer de gewenste spreker, vul de datum en je contactgegevens in. Wij zullen de beschikbaarheid controleren en je z.s.m. informeren over de beschikbaarheid en de bijkomende kosten.

Wie wil je boeken?
Wanneer wil je de spreker boeken?
Hoe kunnen we je bereiken?
Eventuele informatie vooraf
Ons website maakt gebruik van Cookies.

Aanmelden als Zorgspreker?

Wat leuk dat je je wilt aansluiten bij De Zorgsprekers! Wij zijn in ieder geval al enthousiast. Vul het formulier in en we komen bij je terug:

Vul je contactgegevens in