Nancy Rademaker is een zeer gewaardeerd internationale spreker en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity, employee engagement, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.
Onderwerpen Nancy Rademaker
Nancy Rademaker is een zeer gewaardeerd internationale spreker en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom digitale transformatie, extreme customer centricity, employee engagement, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.
Niets is belangrijker voor ons dan onze gezondheid en het is juist de gezondheidszorg die volledig wordt geherdefinieerd door technologie.
In 2016 voegde ze zich bij nexxworks als partner. Nancy reist sindsdien met business leaders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley, Shanghai, Shenzhen, Berlijn,… en gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en waardevolle input voor haar keynotes, waarmee ze de inhoud en de voorbeelden continu afstemt op de meest recente technologieën, ontwikkelingen en disruptieve nieuwe businessmodellen.
Patiëntgerichte zorg is de toekomst
In het Nieuwe Normaal is ons gedrag als mens, mede door de komst van het digitale, enorm veranderd. Wij hebben als het ware nieuwe karaktereigenschappen ontwikkeld die andere eisen stellen aan bedrijven in het algemeen, en de gezondheidszorg in het bijzonder. De drijvende kracht achter de veranderingen in deze sector is niet langer de arts, maar de patiënt. De patiënt die zijn eigen gezondheid en behandeling steeds meer in eigen hand neemt, daarbij geholpen door de beschikbare technologie. Platformen, wearables, Big Data en Artificiële Intelligentie zorgen daarnaast ook voor betere diagnose, medicatie en monitoring.
In onze huidige, hyper-verbonden wereld, is een nieuwe mindset binnen gezondheidsorganisaties essentieel. Een waarbij de patiënt centraal wordt gesteld en de strategie opnieuw wordt bepaald, met een grote wendbaarheid als eerste prioriteit. Een drastische cultuurverandering is onvermijdelijk. Diverse technologieën kunnen gezamenlijk worden ingezet om de volledige ‘experience’ van patiënten en professionals naar een next level te brengen.